TABLET PC

Εφαρμογή υποδοχής πελατών στο συνεργείο με πλήρη διαδικασία διαμόρφωσης - αποδοχής εντολής εργασίας, αλλά και ενσωμάτωση των σημείων επισκευής με φωτογραφίες

fsgd

 

Tablet PC – Εφαρμογή Υποδοχής Πελατών Συνεργείων

 

 

Η εφαρμογή Tablet PC διευκολύνει τον Τεχνικό Σύμβουλο του Συνεργείου να υποδεχθεί τον πελάτη έξω από το χώρο του Συνεργείου, μαζί με το αυτοκίνητό του.

Προσφέρει τη δυνατότητα:

  • να πραγματοποιηθεί οπτικός έλεγχος του οχήματος και μέσα από την παράλληλη συνεννόηση με τον πελάτη,
  • να διατυπωθούν οι ανάγκες επισκευής,
  • να ληφθούν φωτογραφίες που εστιάζουν στο σημείο της βλάβης,
  • να καταχωρηθούν τα στοιχεία οχήματος και πελάτη, αλλά και
  • να επικυρωθεί η έγκριση του πελάτη για τη συμφωνηθείσα επισκευή με την ηλεκτρονική του υπογραφή.

Η όλη διαδικασία διαρκεί ελάχιστα, επομένως αποτελεί κέρδος τόσο για τον πελάτη όσο και για το συνεργείο. Επιπλέον, πέραν της επαγγελματικής χρησιμότητας, η χρήση αυτής της νέας, πρακτικής και αποτελεσματικής τεχνολογικής εφαρμογής, προσθέτει αξία στην εξωστρεφή εικόνα του Συνεργείου και το κατατάσσει στη συνείδηση της αγοράς ανάμεσα σ’ εκείνα που πρωτοπορούν, επενδύοντας και ενσωματώνοντας νέες τεχνολογικές εξελίξεις με στόχο τη διευκόλυνση των πελατών τους.

Απαιτούμενες Προδιαγραφές Tablet PC

Windows 7, 2GB RAM, 32GB, 10.1“TFT capacitive touchscreen, Wi-Fi. Με αυτά τα στοιχεία, το Tablet PC μας μπορεί να λειτουργήσει όλες τις εφαρμογές, όπως ο υπολογιστής μας.

Άμεσα Οφέλη

Με το Tablet PC:

  • έχουμε άμεση πρόσβαση σε όλα τα αρχεία οχημάτων και πελατών μας.
  • η επεξεργασία των στοιχείων γίνεται εύκολα χωρίς πληκτρολόγιο ή πένα
  • μειώνεται ο φόρτος εργασίας και απλοποιούνται οι διαδικασίες για μια εντολή εργασίας – ερχόμαστε σε πιο ουσιαστική επαφή με τους πελάτες
  • λειτουργούμε σε απ’ ευθείας σύνδεση με το σύστημα διαχείρισης του συνεργείου μας
  • κάθε χειρόγραφη διαδικασία γίνεται πλέον ηλεκτρονικά και καταλήγει σε online δημιουργία εντολής εργασίας
  • λαμβάνονται φωτογραφίες του σημείου της βλάβης και ενσωματώνονται στην εντολή εργασίας
  • ενσωματώνονται ηλεκτρονικά συνοπτικές παρατηρήσεις του πελάτη και του τεχνικού συμβούλου στην εντολή εργασίας
  • Η εντολή εργασίας επικυρώνεται επί τόπου με την ηλεκτρονική υπογραφή του πελάτη
  • βελτιώνουμε την εικόνα μας μέσα από την ίδια την επαφή και το επίπεδο συνεννόησης με τους πελάτες μας.

Η Εφαρμογή Tablet PC Αναλυτικά

1ο Βήμα:

  • Υποδοχή - Άνοιγμα Εντολής Εργασίας

A Άνοιγμα εντολής εργασίας και καταχώρηση στοιχείων πελάτη και οχήματος. Σε περίπτωση ήδη καταχωρημένου πελάτη ή οχήματος, αυτόματη εμφάνιση στοιχείων.

B Εμφάνιση Ειδικών Πληροφοριών για τον Πελάτη & το Όχημα. Για παράδειγμα, εμφανίζεται το υπόλοιπο των οφειλών του πελάτη ή πληροφορίες περί χρονικής κάλυψης του οχήματος από εγγύηση.

2ο Βήμα:

  • Δημιουργία Εντολής Εργασίας

A Επιλογή Κατηγορίας Επισκευών – Εισαγωγή Παρατηρήσεων

B B. Δημιουργία Εντολής Εργασίας

C Αποτύπωση Σημείων Βλάβης και άλλων πληροφοριών (επίπεδο στάθμης καυσίμου, κατάσταση ελαστικών κ.λπ.)

D Συμπλήρωση Λίστας Ελέγχου Οχήματος

E Λήψη Φωτογραφιών Οχήματος

F Εισαγωγή Ανταλλακτικών και Εργασιών Επισκευής

3ο Βήμα:

  • Επικύρωση Εντολής Εργασίας

A Επικύρωση Εντολής Εργασίας με την Ηλεκτρονική Υπογραφή του Πελάτη.

B Online Εκτύπωση της Εντολής Εργασίας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΑΣ

  • Με μια σειρά στρατηγικών κινήσεων και συνεργασιών και πάντα με γνώμονα την ισχυρή τεχνογνωσία που διαθέτουμε, επενδύσαμε και αναπτύξαμε πρωτοποριακές λογισμικές εφαρμογές, αποκλειστικά προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις των επιχειρήσεων από το χώρο των οχημάτων.

    Η ευελιξία των εφαρμογών μας, σε συνδυασμό με την συνέπεια, αξιοπιστία και εμπειρία μας, έχει οδηγήσει την πλειοψηφία των μεγαλύτερων εταιρειών της Ελληνικής αγοράς, να έχουν εμπιστευτεί την οργάνωση των επιχειρήσεων τους στην ACT.

Δείτε Περισσότερα

Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΑΣ

 
  • home ACTAE
  • phone211 3009300 (9:00 - 17:00)
  • mailinfo@actae.gr
  • mapΛΕΩΦΟΡΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 367