Αγαπητοί συνεργάτες,
θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι μετά από τις σχετικές αποφάσεις του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών και της ΑΑΔΕ, τίθεται σε εφαρμογή το Ψηφιακό Παραστατικό Διακίνησης (Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής) στην πλατφόρμα myDATA για την παρακολούθηση της διακίνησης αγαθών σε πραγματικό χρόνο. Η διαβίβαση των ψηφιακών παραστατικών διακίνησης στο myDATA θα πρέπει να γίνεται πριν την έναρξη διακίνησης των αγαθών.
Με βάση την κοινή απόφαση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και της ΑΑΔΕ, καθορίζονται οι περίοδοι και οι φάσεις για την ψηφιακή παρακολούθηση διακίνησης αγαθών για τις υπόχρεες επιχειρήσεις.
Στις ανωτέρω αποφάσεις ορίζονται τα εξής:
1. Δύο Περίοδοι Εφαρμογής:
Στην πρώτη περίοδο εφαρμογής εντάσσονται οι επιχειρήσεις με ακαθάριστα έσοδα πάνω από 200.000 €.
Στη δεύτερη περίοδο εφαρμογής εντάσσονται όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις.
2. Δύο Φάσεις Υλοποίησης:
Α’ Φάση (Βασικές λειτουργίες έκδοσης και διαβίβασης στο myDATA) - Περιλαμβάνει:
• Έκδοση παραστατικών
• Διαβίβαση δεδομένων στο myDATA και ενημέρωση του λήπτη
• Δυνατότητα ελέγχου των διακινήσεων κατά τη διάρκεια αυτών με τη σάρωση QR Codes που απεικονίζονται στα παραστατικά διακίνησης
Β’ Φάση (Ψηφιακή παρακολούθηση διακίνησης, μεταφορτώσεων και παράδοσης αγαθών) - Περιλαμβάνει:
• Ψηφιακή παρακολούθηση φορτώσεων/μεταφορτώσεων
• Παραλαβή παραστατικών και αγαθών με τη σάρωση QR Codes των παραστατικών διακίνησης
• Ποσοτικός και ποιοτικός έλεγχος από τον λήπτη
Στην ACT Α.Ε. και για την κάλυψη των αναγκών των πελατών μας για τα Ψηφιακά Παραστατικά Διακίνησης (Ψηφιακά Δελτία Αποστολής) έχουμε αναπτύξει ειδικό λογισμικό έτσι ώστε τα συστήματα πληροφορικής μας να εναρμονιστούν με τις νέες αποφάσεις.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε στο 2113009300.