Προγραμματισμός των προβλεπόμενων επισκέψεων στο συνεργείο, με στόχο την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, αλλά και της οργάνωσης του συνεργείου της επιχείρησης
Δυνατότητα παρακολούθησης του δείκτη ικανοποίησης των πελατών του service για τις παρεχόμενες υπηρεσίες με στόχο την βελτιστοποίηση της ποιότητας των υπηρεσιών της επιχείρησης
Καλύπτει τις ανάγκες μιας σύγχρονης επιχείρησης στο να μετρήσει, διαχειριστεί και αξιολογήσει το χρόνο φυσικής παρουσίας και τον αντίστοιχο παραγωγικό χρόνο των εργαζομένων της